.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی در مازندران

داوطلبان واجد شرایط برای ورود به مدارس راهنمایی نمونه دولتی مازندران تا 31 فروردین ماه 89 فرصت ثبت نام دارند .

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش مازندران دانش آموزان مشغول به‌ تحصيل‌ در پايه‌ پنجم ابتدایی‌ مدارس‌ روستايي‌ يا مدارس‌ شهري‌ در سال‌ تحصيلي‌ جاري‌ ( 89- 88 ) كه سابقه‌ مردودي‌ و ترك‌ تحصيل‌ در دوره‌ ابتدایی ندارند می توانند در این آزمون ثبت نام کنند .

بر پایه این گزارش دانش آموزانی که موفق به كسب حداقل‌ معدل‌ 16 در امتحانات‌ نوبت‌ دوم‌ (خرداد ماه‌) پایه پنجم ابتدایی‌ در سال‌ تحصيلي‌ (89- 88 ) مي شوند مي توانند در این مدارس نام نویسی کنند .

در ادامه این گزارش آمده است آزمون ‌ علمي‌ ورود به‌ مدارس راهنمایی نمونه دولتی به منظور پذیرش دانش آموزان مستعد روستایی و شهری و مناطق شهری بصورت‌ هماهنگ‌‌ در نیمه سوم خرداد ماه برگزارمي‌شود و حدود هزار و 500 نفر در آن پذیرش می شوند .

این گزارش می افزاید مواد درسي‌ آزمون‌ ورودي‌ مشتمل‌ بر هدیه های آسمانی ، تاریخ ، جغرافیا و اجتماعی ( با ضریب 1 ) -بخوانیم و بنویسیم ( باضريب‌2 )- علوم‌ تجربي‌ (ضريب‌ 3 ) و رياضيات‌ (ضريب‌ 4) مي باشد و دو سوم سؤالات‌ از كتب‌ درسی پایه پنجم و یک سوم از کتب پایه چهارم طرح‌ خواهد شد .

در ادامه این گزارش آمده است : 60 درصد سهميه‌ ورودي‌ به‌ دانش‌آموزان‌ روستايي‌ محل استقرار و تحت پوشش و 40 درصد به‌ دانش‌آموزان‌ مدارس‌ شهري‌ محل استقرار و تحت پوشش اختصاص‌مي‌يابد .

بر اساس این گزارش آزمون به صورت چهارگزینه ای می باشد و سوالات نمره منفی ندارد .

این گزارش حاکی است در استان مازندران 22 مدرسه راهنمایی نمونه دولتي در شهرهای آمل ، چالوس ، بابل ، تنکابن ، ساری ، محمودآباد ، فریدونکنار ، رامسر ، بهشهر ، عباس آباد ، بابلسر ، قائمشهر ، نکا ، بندپی شرقی و غربی فعاليت مي نمايند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عليرضا كيميائي 9 خرداد 1389
با سلام و درود - خبر كامل بود - با تشكر
نانواکناری 19 ارديبهشت 1390
باسلام و احترام به حضور می رساند ما در موقع ثبت نام کد شهری را اشتباهی با کد روستایی وارد نمودیم الآن مدرسه یادآور شدند چه بکنیم ما سه نفر از مدرسه شهری فریدونکنار هستیم . شماره تماس 09112125456 نانواکناری همکار شما در آموزش وپرورش فریدونکنار
منتظر پیام تان هستیم .
متلذل 11 اسفند 1392
نحوه ثبت نام را نگفتید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.